>> Dodawanie drukarki sieciowej w systemie Windows XP <<

[01]

Aby dodać nową drukarkę do systemu Windows XP należy na początek otworzyć panel Drukarki i faksy dostępny bezpośrednio w Menu Start

[02]

W otwartym panelu Drukarki i faksy klikamy ikonę Dodaj drukarkę. Jeśli taka ikona nie będzie widoczna, opcja jest również dostępna w menu Plik

[03]

W kreatorze dodawanie drukarki jako rodzaj drukarki wybieramy Drukarka sieciowa lub drukarka podłączona do innego komputera

[04]

Następnie zaznaczamy opcję Znajdź drukarkę w katalogu i klikamy Dalej

[05]

W oknie Znajdowanie drukarki klikamy przycisk Znajdź teraz

[06]

W dolnej części okna pojawi się lista drukarek widocznych w domenie. Wybieramy drukarkę, którą chcemy dodać i klikamy przycisk OK
Uwaga: Może się zdarzyć, że osoba zalogowana na komputerze nie będzie miała uprawnień do wybranej drukarki - wtedy upewniamy się, że na pewno próbujemy dodać odpowiednią drukarkę i jeśli tak, wysyłamy email do administratora (czyli mnie :)) z informacją do której drukarki chcemy mieć dostęp

[07]

Tutaj wedle własnych upodobań zaznaczamy opcję, czy chcemy aby nowo dodawana drukarka stała się domyślną drukarką w systemie

[08]

Na koniec klikamy Zakończ i cieszymy się z możliwości drukowania na nowym urządzeniu :)